V poslední době se velice často setkávám s problémem nefunkčního formuláře v okamžiku, kdy klient používá gmail.
V poslední době se velice často setkávám s problémem nefunkčního formuláře v okamžiku, kdy klient používá gmail.
Setkali jste se s pojmem wirframe, ale vůbec nemáte potuchy, o co se jedná? Pak jste na té správné stránce. Wireframe je …
Pokud vaše webové stránky využívají reklamu na Seznam.cz, pak je možné, že vám v nejbližší době přijde upozornění, že nemáte na webu …
WordPress je jednou z nejoblíbenějších platforem pro tvorbu webových stránek, a to z dobrého důvodu. Je snadno použitelný, flexibilní a má obrovskou …
Automatické aktualizace ve WordPressu mohou být užitečné, ale někdy mohou způsobit problémy, zejména pokud používáš vlastní úpravy nebo speciální pluginy. V tomto …
Mohlo by vás zajímat
Webové stránky se mohou stát zajímavým pasivním zdrojem příjmu, pokud víte, jak na to. Nic však není bez práce, pokud tedy chcete, aby vaše investice do tvorby www stránek se vám alespoň částečně vrátila, budete muset proto něco udělat.
Pokud máte web nový, je třeba mu v prvé řadě získat nějaké pozici a přilákat návštěvníky. Čím více bude váš web populární a navštěvovaný, tím větší částky za umístění reklam, PR článků či copywriting si budete moci účtovat. Pokud váš web již nějakou dobu funguje, ale jeho návštěvnost je prozatím lidově řečeno mizerná, pak je třeba s tím něco udělat.
Nejjednodušší způsob je nabídnout nejen návštěvníkům, ale i vyhledávačům unikátní a zajímavý obsah. Je proto třeba psát, psát a psát – dbejte ale na kvalitu a originalitu. Dále můžete vyhledat zajímavé, tématicky příbuzné weby a vyměnit si s nimi články, odkazy apod.
V okamžiku, kdy váš web má již nějaké pozici a větší či menší návštěvnost, můžete využít několik forem výdělku na internetu. Možností je několik, záleží na vás, kterou si vyberete.
Umístění textové reklamy (placeného odkazu) či PR článku patří k jedné z možností, jak nechat váš web vydělávat. Využít k tomu můžete např. inzerci (váš web nabídnete na různých portálech, jako je např. Webtrh, Webfair apod.). Pokud by vám tato forma nevyhovovala, můžete využít známé systémy na prodej textových reklam a PR článků, jako jsou:
Portál Ranky.cz nabízí váš web k prodeji textových reklam. Výhoda tohoto systému je, že váš web nemusí mít velkou návštěvnost ani ranky a přesto bude nabídnut k prodeji textové reklamy. Samozřejmě čím je web kvalitnější, tím si můžete účtovat vyšší cenu.
Systém Placla.cz není asi třeba představovat. Většina zkušených blogerů tento systém velice dobře zná a využívá jej. Podmínky pro zařazení blogu jsou však přísné. Váš web musí min. 6 měsíců fungovat, obsah webu musí být pravidelně aktualizován, nejsou povoleny blogy zaměřeny čistě na PR články. Blog musí mít určitou návštěvnost. Nově je akceptován i jeden nulový ranky, pokud je obsah kvalitní. Navíc, pokud váš blog bude z 50% inzerenty odmítnut, bude ze systému vyřazen.
Další možností, jak nechat váš web vydělávat, jsou affiliates programy. Princip affliates programu je jednoduchý – zaregistrujete se do systému (např. eSpoluprace.cz), vyberete si kampaň a umístíte banner či odkaz na váš web. V případě konverze je vám vyplacena uvedená částka. Affliates programy se nejčastěji zaměřují na prodej finančních produktů (úvěry, půjčky apod.), hry, pojištění, e-shopy či zdraví.
Nejčtenější příspěvky
Populární kategorie
S tímto webem souvisí
Copyright © 2024 | Mapa webu | GDPR | Zásady cookies
2 Responses
Nově se dá vydělat na provizích z prodeje českých WordPress šablon – více na ceske-sablony.cz
Evidenci a online kontrolu skutečného umístění napsaných PR článků přes Placlu nebo jiné systémy a mnohem více, můžete vyzkoušet na evidator.cz