Vše o tvorbě webu a systému WordPress
3

Mohlo by vás zajímat

Search
Close this search box.

Websupport- hosting orientovaný na zákazníka

Rychlý obsah

Mohlo by vás zajímat

Elementor widget Off Canvas: Jak automaticky zavřít menu s #kotvou
Nezavírá se automaticky widget Off -Canvas po kliknutí na menu? Řešení není až tak těžké, stačí vložit...
SVG a JFIF ve WordPressu – Jak rozšířit podporu souborů na webu?
Povolení nahrávání SVG a JFIF ve WordPress bez pluginu je jednoduché. Stačí přidat kod do functions.php.
Vytvoření vlastní uživatelské role VIPclient – bez pluginu
Pokud chcete přidat speciální roli "VIP klient", která má omezený přístup k webu (například může pouze...
Elementor fotogalerie s Load More button (tlačítkem)
Nevíte jak na Elementor fotogalerii s Load More buttonem? Následující článek vám pomůže, jak jednoduše...

Základním prvkem atraktivity služeb od Websupport je jejich důkladné nastavení na potřeby klienta. To obnáší tak důležité atributy jako bezproblémová dostupnost, férová cenová politika, fanatická podpora, jednoduchá migrace a mnoho dalšího. Zákazníky potěší i rychlost všech služeb, které hosting Websupport poskytuje. Ať už jde o vybavení dotazů nebo registrace domény, která může být vaše už po pěti minutách od odeslání žádosti.
A ani jejich fanatická a fantastická podpora si tyto megalomanské přívlastky nepřidělovala jen tak sama od sebe. Co ji tedy přimělo rozšiřovat o sobě takové pozitiva? Jedním slovem – Nicereply.com. Jde o jednoduchý ukazatel hodnocení helpdeskové podpory ze strany klientů, který slouží nejen jako měřicí nástroj jejich spokojenosti, ale monitoruje i kvalitu helpdeskárů. Pokud se náhodou stane, že hodnocení podpory je nízké, kompetentní z Websupport si podívají, v čem je problém a pokud pochybil helpdesk, klient obdrží omluvu, případně vysvětlení.
Těžce byste na českém internetu hledali společnost, která se o zákazníky stará lépe než právě Websupport.

Facebook
WhatsApp
Email
LinkedIn

Kategorie