Vše o tvorbě webu a systému WordPress
3

Mohlo by vás zajímat

Search
Close this search box.

Jak vybrat vhodnou agenturu pro tvorbu webových stránek

Rychlý obsah

Mohlo by vás zajímat

Elementor widget Off Canvas: Jak automaticky zavřít menu s #kotvou
Nezavírá se automaticky widget Off -Canvas po kliknutí na menu? Řešení není až tak těžké, stačí vložit...
SVG a JFIF ve WordPressu – Jak rozšířit podporu souborů na webu?
Povolení nahrávání SVG a JFIF ve WordPress bez pluginu je jednoduché. Stačí přidat kod do functions.php.
Vytvoření vlastní uživatelské role VIPclient – bez pluginu
Pokud chcete přidat speciální roli "VIP klient", která má omezený přístup k webu (například může pouze...
Elementor fotogalerie s Load More button (tlačítkem)
Nevíte jak na Elementor fotogalerii s Load More buttonem? Následující článek vám pomůže, jak jednoduše...

Potřebujete pro svůj business nový web a zadáte do google vyhledávače klíčové slovo „tvorb webových stránek“, občas k tomu připojíte své město abyste nemuseli jezdit daleko. Jak se ale v změti webových agentur vyznat a jak vybrat tu pravou?

Jednou z hlavních věcí je prezentace samotné agentury a její originialita či nopak šablovinotost a otřepanost. Už jen webová prezentace agentury bys vás měla zaujmout něčím originálním a něčím, co jste ještě nikde neviděli. Většina agentur má webové stránky v paralaxu, což znamená, že má spoustu informací na jedné, většinou úvodní stránce.

Spousta webových agentur si chce ušetřit práci s vytvářením webové prezentace a využije nějaké komerční šablony, kterou si jenom vyplní svými informace a zákazník ani neví, že stránky, na které se dívá a které obdivuje, nejsou ani dílem toho, komo samy prezentují. Proto by Vás agentura měla zaujmout něčím originálním.

Originální prezentace nás zaujala u agentury Czech Studio, která se zabývá tvorbou webových stránek v Hradci Králové.

Rozhas nabízených služeb

Nikdo neumí vše a pokud má agentura, kterou chcete oslovit v týmu 4 lidi, z toho 1 managera, 1 grafika a 2 programátory, je pochybné, že na svých webových stránkách nabízí off page SEO optimalizaci či tvorbu reklamních spotů. Na takové věci je většinou potřeba mít člověka na full time aby svou práci dělal pořádně.

Ceny

Cenu za kterou vám webová agentura navrhne stránku by vám neměla vyhrknout ihned poté, co jí řeknete čeho se vaše stránky budou týkat. Cena za webovou prezentaci se velice různí na požadavcích klienta a to především na těch nestandardních. Mezi ně mohou patřit třeba importy zboží, informací, napojení na aplikace třetích stran (twitter, facebook, mailchimp a jiné) a spoustu dalších věcí.  Čím zkušenější agentura, tím méně času jí tyto úkony zaberou a tím více je možné, že vám nabídne kvalitnější služby.

Hledejte i informace o podpoře projektu po odevzdání práce jako hotové. Většina projektů nekončí odevzdáním, ale je potřeba na nich postupem času upravovat případně přidávat věci či aktualizovat design. Proto se agentury při nějaké ze schůzek zeptejte na podporu po dokončení projektu a cenu za ni. Většinou se úpravy počítají od hodin na nich strávených.

Facebook
WhatsApp
Email
LinkedIn

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


Kategorie