TvorbaWebová.cz
Vše o tvorbě webu a systému WordPress

Websupport- hosting orientovaný na zákazníka

27.10.2012

Základním prvkem atraktivity služeb od Websupport je jejich důkladné nastavení na potřeby klienta. To obnáší tak důležité atributy jako bezproblémová dostupnost, férová cenová politika, fanatická podpora, jednoduchá migrace a mnoho dalšího. Zákazníky potěší i rychlost všech služeb, které hosting Websupport poskytuje. Ať už jde o vybavení dotazů nebo registrace domény, která může být vaše už po pěti minutách od odeslání žádosti.
A ani jejich fanatická a fantastická podpora si tyto megalomanské přívlastky nepřidělovala jen tak sama od sebe. Co ji tedy přimělo rozšiřovat o sobě takové pozitiva? Jedním slovem – Nicereply.com. Jde o jednoduchý ukazatel hodnocení helpdeskové podpory ze strany klientů, který slouží nejen jako měřicí nástroj jejich spokojenosti, ale monitoruje i kvalitu helpdeskárů. Pokud se náhodou stane, že hodnocení podpory je nízké, kompetentní z Websupport si podívají, v čem je problém a pokud pochybil helpdesk, klient obdrží omluvu, případně vysvětlení.
Těžce byste na českém internetu hledali společnost, která se o zákazníky stará lépe než právě Websupport.