TvorbaWebová.cz
Vše o tvorbě webu a systému WordPress

Jak vybrat vhodnou agenturu pro tvorbu webových stránek

28.11.2014

Potřebujete pro svůj business nový web a zadáte do google vyhledávače klíčové slovo „tvorb webových stránek“, občas k tomu připojíte své město abyste nemuseli jezdit daleko. Jak se ale v změti webových agentur vyznat a jak vybrat tu pravou?

Jednou z hlavních věcí je prezentace samotné agentury a její originialita či nopak šablovinotost a otřepanost. Už jen webová prezentace agentury bys vás měla zaujmout něčím originálním a něčím, co jste ještě nikde neviděli. Většina agentur má webové stránky v paralaxu, což znamená, že má spoustu informací na jedné, většinou úvodní stránce.

Spousta webových agentur si chce ušetřit práci s vytvářením webové prezentace a využije nějaké komerční šablony, kterou si jenom vyplní svými informace a zákazník ani neví, že stránky, na které se dívá a které obdivuje, nejsou ani dílem toho, komo samy prezentují. Proto by Vás agentura měla zaujmout něčím originálním.

Originální prezentace nás zaujala u agentury Czech Studio, která se zabývá tvorbou webových stránek v Hradci Králové.

Rozhas nabízených služeb

Nikdo neumí vše a pokud má agentura, kterou chcete oslovit v týmu 4 lidi, z toho 1 managera, 1 grafika a 2 programátory, je pochybné, že na svých webových stránkách nabízí off page SEO optimalizaci či tvorbu reklamních spotů. Na takové věci je většinou potřeba mít člověka na full time aby svou práci dělal pořádně.

Ceny

Cenu za kterou vám webová agentura navrhne stránku by vám neměla vyhrknout ihned poté, co jí řeknete čeho se vaše stránky budou týkat. Cena za webovou prezentaci se velice různí na požadavcích klienta a to především na těch nestandardních. Mezi ně mohou patřit třeba importy zboží, informací, napojení na aplikace třetích stran (twitter, facebook, mailchimp a jiné) a spoustu dalších věcí.  Čím zkušenější agentura, tím méně času jí tyto úkony zaberou a tím více je možné, že vám nabídne kvalitnější služby.

Hledejte i informace o podpoře projektu po odevzdání práce jako hotové. Většina projektů nekončí odevzdáním, ale je potřeba na nich postupem času upravovat případně přidávat věci či aktualizovat design. Proto se agentury při nějaké ze schůzek zeptejte na podporu po dokončení projektu a cenu za ni. Většinou se úpravy počítají od hodin na nich strávených.